top of page

מה חשוב לבדוק ברכישת כרית הריון?

הריון זהי תקופה מיוחדת במינה שמביאה איתה לא מעט שינויים גופניים ונפשיים. אם עברת את החצי (בצבא קוראים לזה: "נגעת בקיר! ;)", אז קודם כל - נשמח לאחל בשעה טובה!

וכפי הנראה גם יצא לך לשמוע על אחד המוצרים המוכרים ביותר להריונית הממוצעת - כרית הריון.

לא נשקר - חודשי הריון מתקדמים יכולים להיות לא קלים בלשון המעטה, וזה כמובן דבר טבעי ובריא! כל הריונית חווה את השינוי בדרך הייחודית שלה, אבל דבר אחד משותף להרבה הריוניות - חוסר בשינה. בין אם התפתחות העובר, ובין אם בריאות ותחושת נוחות כללית - שינה זה מצרך חשוב וטבעי. כמו מים, מזון בקיצור - לא צריך להרחיב יותר מידיי בנושא, כי פשוט - מגיע לך לישון טוב! המטרה של כרית הריון היא קודם כל לתמוך ולהקל עלייך למצוא את התנוחה הנוחה ביותר להירדם. יש מגוון של כריות שינה בגדלים שונים, אך לרוב הצורה של כרית הריון תהיה גדולה יותר ומותאמת לכל מהגוף ביחס לכריות אחרות הסיבה לגודל הכרית כאמור - היא שתוכל לתמוך בכל חלקי הגוף: מהצוואר והראש, באזור הגב והרגליים. כמו כן גם לתחושת לחץ באזור האגן שמאד נפוצה אצל הרבה הריוניות.


כרית הריון - כרית הריון מומלצת

אז מה כדאי לשים לב לפני רכישת כרית הריון? - מילוי - חשוב שיהיה נעים ונוח לשינה, ועדיין מספיק מלא ותומך לכל חלקי הגוף. אנחנו ממליצים לבחור בכרית הריון עם מילוי שניתן לחדש עם הזמן, ושלא יהיה כבד מידיי כדי שיהיה לך קל יחסית לקחת אותה ממקום למקום. - כיסוי הכרית - ממש כמו מצעים - אנחנו ממליצים להשתמש בכרית הריון עם כיסוי נשלח לכביסה, ועשוי מאחוז הכותנה הגבוהה ביותר. מומלץ לוודא שיש את תו התקן O-OEKO TEX STANDAT 100 המבטיח בד כותנה באיכות הגבוהה ביותר. - אחריות - כרית הריון תשמש אותך גם להנקה ובתקווה גם להריונות הבאים (אנחנו לא דוחקים!) ולכן חשוב לוודא שיש לאן לפנות לכל התייעצות ושאלה. בין אם להנקה, לכביסה של הכיסוי העליון, או חלילה לבעיה שצצה בכרית. אנחנו ממליצים תמיד לרכוש מוצרים שמיוצרים כאן בישראל, ועל אחת כמה וכמה כרית שמטרתה לשרת אותך שנים קדימה. מתי כדאי לרכוש אותה? טוב זו באמת שאלה אינדיבידואלית שעולה כמעט לכל הריונית שמעוניינת ברכישת כרית הריון. אין זמן מדויק, רק נוכל לומר שמניסיון אישי שלנו - הרוב רוכשות את כרית ההריון באזור חודש 4\5. ובכל מקרה - אם יש התלבטות, אנחנו אומרים שעדיף מוקדם מאשר מאוחר מידיי! בעיקר שזה מגיע לשינה שלך :) בן הזוג שלי חושש שהיא תתפוס את רוב המיטה. לרוב כרית הריון U היא ברוחב קצת פחות מחצי מיטה זוגית (70-80 ס"מ) ולכן - אין סיבה שתתפוס יותר מידיי מקום במיטה.

יש לנו לא עדויות של בני הזוג שנהנים מהכרית לא פחות מההריונית עצמה!


ובכן, נשאר לנו רק לאחל לכם שתצאו בידיים מלאות, וכמובן להזכיר שאנחנו כאן לכל שאלה. כרית הריון היא בהחלט אחד היתרונות הגדולים ביותר של ההריון המתקדם, ושלא יהיה ספק - מגיע לך ליהנות ולישון טוב! Heny

31 צפיות0 תגובות

הבלוג של הני - מהמפעל בגליל עד אלייך הביתה

bottom of page