top of page

איך לבחור כרית הריון

עודכן: 26 בפבר׳

"מהי כרית ההריון האידיאלית עבורי?"


זוהי שאלה נהדרת שמעסיקה נשים רבות בזמן ההריון - בעיקר בלילות ;)

ככל שמתקדמים החודשים וההריון הופך מתקדם - כך הופכים הלילות לארוכים וחסרי שינה. לא צריך להסביר עד כמה שינה היא מצרך עבור התפתחות העובר, וכמובן - שגם לך מגיע לחיות בשגרת חיים בריאה ונעימה - גם בהריון.

עניין של תנוחה

אז באמת, לכל הריונית יש את הצרכים שלה - הן מבחינת הרגלי השינה והן מבחינת מבנה הגוף הפיזיולוגי. הריונית ממוצעת מחליפה עשרות תנוחות לעיתים במהלך השינה ולפניה - וזאת בכדי למצוא את הנוחה ביותר להירדם ולישון טוב. בזווית אחת הצוואר נתפס, באחרת הגב, ולעיתים רבות יש תחושת לחץ באזור האגן והגב (בעיקר במהלך החודשים המתקדמים יותר). אפשר לומר שמטרת כרית הריון בשינה היא לאפשר לכל הריונית למצוא את התנוחה האידיאלית עבורה. יש שיגידו שכרית הריון היא עניין של נוחות, ויש שיגידו שהכרית הכרחית ברמה הבסיסית לשינה, בעיקר בחודשי ההריון המתקדמים.


מה נבדוק לפני שנרכוש לעצמנו כרית הריון?

אז כפי שציינו, כדי למצוא את התנוחה האידיאלית עבורך לשינה - עלייך להתייחס למספר נקודות בבחירת הכרית:

1. גודל - יש מגוון גדלים של כריות הריון - יש כאלו התומכות מצד אחד, כאילו עם 2" רגליים" שתומכות גם בצדי הגוף ובאזור הגב, ועוד. חשוב להבין באיזה חלק בגוף נצרכת תמיכה של כרית הריון - האם הכאבים הם בעיקר בגב? באזור המותניים? האם יהיה לי נוח יותר עם כרית מעט קטנה יותר? או שדווקא יש צורך לתחושה של "עיטוף" מכל זוויות הגוף?

2. חומרי גלם - חשוב להיות בטוחים שחומרי הגלם שמהם עשויה הכרית הם איכותיים ומתאימים לשינה. בכל זאת - זוהי הכרית שתלווה אותך בחודשים בחודשים הקרובים - וכנראה שגם לאחר מכן ככרית הנקה.

יש לבדוק שבדי הכרית מגובים בתווי תקן איכותיים שמבטיחים אחוז כותנה סרוקה גבוה, שניתן להוריד את הכיסוי העליון למטרת כביסה, ושיש אחריות יצרן על התפרים ורוכסן הכרית.


3. מילוי הכרית - מתקשר בהחלט לאיכות חומרי הגלם, אך נשמח להתעכב מעט על הנושא הזה - מכיוון שלמילוי הכרית יש משחק מכריע בנוחות ובדרך שבה תשתמשי בכרית. בכרית הריון של הני, ניתן לבחור בין שתי אופציות למילוי:

- גרגירי קלקר עדינים - שמתאימים לנשים שצריכות כרית מעט יותר קשיחה עם צפיפות מילוי גבוהה, בד"כ בהריון מתקדם עם כאבי שרירים חזקים. גרגירי הקלקר מבטיחים מצב שבו כרית ההריון מקבלת את צורת האדם האוחז בה, ומעניק תמיכה כנגד הגוף - ומפחית כאבי שרירים.

- מילוי בולפייבר מקורי - סיבי בולפייבר נותנים תחושת מגע יותר רכה ואוורירית, ומזכירים מילוי "אקרילן". מה שמיוחד בסיבים הללו בשונה מכריות אקרילן, הוא שאין תחושה של גבשושיות לאחר תקופה, וצורת הכרית נשמרת לאורך זמן. כרית הבולפייבר מבטיחה מתן תחושה מפנקת מכל צדי הגוף ו"עוטפת" את הגוף במהלך השימוש בה.


96 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של הני - מהמפעל בגליל עד אלייך הביתה

bottom of page